sobota, 23 maja 2015

MySpace i Tyskie....

Od Tyskie... fuj... tak spirytusem daje.... nie wiem czy to teraz taka sztuka wpadła, albo piwo spada.
Ale ciężko się pije. A teraz przejdźmy do tematu.
Poprzednie nie były takie...

Myspace na przestrzeni lat.


Założyłem Myspace-a jakieś... 4-5 lat temu. Na pewno miałem go kiedy przyjaciel Arko miał 18-stkę. Wtedy, wyglądał na takiego prostego, fajnego ... no właśnie co. Osobiście nie wiem, czemu miałem Myspace pewnie był to wpływ Arko którego serdecznie pozdrawiam.

Na Myspace zalogowałem się po latach, na zajęciach w czwartek. Dzięki koledze Pawłowi, jeżeli to czytasz to również pozdrawiam. W trakcie rozmowy pojawił się temat ów portalu, okazało się, że obaj mamy konta. I teraz spora krytyka.

Krytyka

  • Strona na Tablecie w wersji podstawowej, zwykłej NIE mobilnej chodzi straszliwie wolno. Może to wina tego, że nie jest to jakiś markowy tablet ale ej...  inne strony chodzą bez problemów. 
  • Dziwna jest nawigacja, jak mam konto na VK i Facebooku i byłem na NK tak jak teraz po latach wróciłem na chwilę na Myspace to trafienie na swój profil by coś popisać nie było łatwe. Zazwyczaj jesteśmy w lewym lub prawym górnym rogu. Tutaj jesteśmy w lewym dolnym rogu. 
  • Interfejs jest w sumie, ciężko mi było go zapisać do krytyki bowiem, jest on dobry jeżeli przyjmujemy, że Myspace ma być takim... Spotify w formie portalu społecznościowego to jest 10/10 ale jeżeli tak nie przyjmujemy to rozwiązania w nim zawarte są w mojej ocenie niewygodne. Może to subiektywne bo, bliższy jest mi Facebook.
  • Zdjęcie na środku... to jest prawdziwe zdjęcie w tle. Serio... 
  • Radio to plus, ale filmiki z YT uruchamiane w rogu to wkurza... jak bym chciał tak to bym na YT wszedł a nie na Myspace.

Pozytywnie

  • Muzyka, portal jest czymś a'la last.fm tylko bardziej społeczne. Bazy muzycznej nie sprawdzę, bo mój gust jest specyficzny, więc tego nie oceniam. Ale to co wpisałem w bazie jest.
  • W zakładce stream mamy wszystkie wpisy 
  • Możemy dodawać muzykę. Oto formaty :WAV, MP3, AIF, FLAC, AAC

Ogólnie ujmując, nie jest źle, mimo przewagi krytyki nie pisze źle na Myspace. Bo nie pamiętam zbyt dobrze starej wersji, wiem tylko, że była prostsza.
Nie logowałem się na nią z mobilnego urządzenia... wtedy miałem mojego Siemens S65... w sumie napisał bym o nim bo był fajny.
A Myspace.
Jest podsumowując dobrym portalem, ale dla osób które zakładają go tylko z myślą o muzyce, nie jako alternatywa dla FB, to się totalnie nie sprawdzi.
Muzyka jest dobra, irytuje tylko fakt, że czasami jest okienko z YT. A jego zamknięcie, pauzuje utwór.

To tyle na dziś. Osobiście powiem jeszcze raz, Tyskie jest zUe, a Myspace to nie ten sam Myspace.

Pozdrawiam.

Pawła - Chłopie jesteś super :D , dzięki za przypomnienie o Myspace :D
Arko - Gdyby nie Ty, nigdy nie miał bym konta na Myspace i tego wpisu by nie było :D