środa, 20 kwietnia 2016

Podcasty albo coś podobnego

Ostatnio dużo myślałem o nagrywaniu podcastów.


Tematy były by różne od rozwijania wpisów po komentarze czy przemyślenia o charakterze politycznym czy ekonomicznym a nawet filozoficznym.
Takie nagrania czy jak to inaczej nazwać "podcasty" nagrywał bym raz w tygodniu, i starał bym się tam poruszać różne tematy, nawet myślałem by rozwijać nimi wpisy, czyli to czego nienapisałem a po czasie uważam, że warto dodać, zamieścił bym właśnie w takim nagraniu.

Zamieszczał bym je albo na YouTube albo na np. Soundcloud.
Kiedyś już myślałem o tym,  lecz nigdy nie podjąłem się tego.
Niestety jeszcze nie mogę powiedzieć kiedy bym nagrał pierwszy odcinek, nie mam jeszcze planów czy dzielił bym na różne serie np. o ekonomii czy o filozofii etc.

Wszystko się jednak jeszcze okaże. Jedno jest pewne, wcześniej czy później nagrania się pojawią.