czwartek, 4 czerwca 2015

1# Recenzja - HP iPAQ rx3715 - Zdjęcia



Zdjęcia HP iPAQ rx3715
Jak pisałem wczoraj, w nocy już robienie zdjęć spowodowało by złą ich jakość. Dla tego dziś porobiłem zdjęcia w trakcie pisania. Dla tego mogą być różnice pokazane na zegarku w urządzeniu.
 Palmtop na stacji dokującej. Zepsuła się parę lat temu, po podłączeniu do komputera nie reaguje. Ale podłączenie ładowarki (zdjęcie na dole) działa.


 Tył urządzenia. Aparat i lusterko do robienia selfie dobry pomysł. Klapka pod nią bateria. (zdjęcie też na dole). Naklejka Windowsa i CD-Key-a. Ale nieprzetrwały próby czasu.

 Przycisk uruchamiający aprat i do robienia zdjęć.
 Po lewej małe wejście np. na szpilkę do restratowania urządzenia. Chyba kilka razy ale dosłownie kilka używałem. I gniazdko na ładowarkę.
 Po środku slot na kartę SD, po prawej mały przycisk do włączenia urządzenia choć, nigdy nie używałem. Gniazdko na słuchawki i po lewej wejście racęj schowek na XYZ 
 Wysunięty adapter dla micro SD.
 GUI, wysunięty pasek "Start" na górze od Today do Windows Media to domyślnie ustawione aplikacje a od Task po File Exploler to są ostatnio używane. Poniżej amym Programy i Ustawienia oraz Pomoc.
 Nasze aplikacje domyślnie wgrane.
 22 aplikacje, tutaj mamy drógą połówkę.
 Excel
 Word, nie otwiera się to domyślnie. Musimy przycisnąć "Tools".
 Przykładowy szablon.
Czysty, pusty dokument i wysunięty pasek. (tak samo, domyślnie schowany pod szczałkami góra i dół) 
Exploler plików.
 Stacja dokująca. Kabel wpiety po prawej stronie jest od ładowarki.


 Strona domowa po otwarciu IE
 Wpisujemy adres strony. Klawiatura jest mała ale można odrobinkę powiększyć co będzie na zdjęciach.
Widać, logo windowsa oznacza, wczytywanie strony.
Niestety, ale IE ma problem z otwarciem strony, a niechcę ściągać Opery, bo zależy mi na pokazaniu działania urządzenia bez zewnętrznych programów.
Jak widzimy IE nie wyświetla nam obrazku od Google.
A to kolejny przykład z WP

Bateria, nie wyjmowałem jej, bo wyjęcie restartuje palmtopa do ustawień fabrycznych, backup-u bateria padła. Przez co jak się wyłączy na długi czas zmusza nas, w tym wypadku mnie, do ustawienia urządzenia od nowa.

A oto 2 zdjęcia wykonane palmtopem.


Zdjęcie postu.

Zdjęcie wykonane z bliska.

Problem z przesłaniem był niewielki, tablet musiał wykryć urządzenie przez bluetooth, jak tylko się sparowały pobrać zdjęcia i wysłać na bloga.

Reasumując

Dziś taki palmtop jest tylko zabawką, a raczej gadżetem. Miłym skokiem w przeszłość. Niestety IE jest tragiczne, strony wczytują się niepoprawnie. Albo nie wczytują się. 
Nie wiem ile kosztuje dziś, nie sprawdzałem w internecie ale zainteresowanym powtarzam. Ja kupiłem za 100 zł.
  • Palmtop
  • Ładowarka
  • Stacja dokująca
  • Ładowarka samochodowa
  • Pokrowiec
Tak więc powyżej 100 zł dziś to tylko, jeżeli był by w nienaruszonym stanie.
Pozdrawiam.