piątek, 20 stycznia 2023

Rozdzielacz Lab31 - Jack 3.5 mm oraz USB-C

 Postanowiłem przedstawić dziś jeden z ostatnich moich nabytków. Miałem taki problem...

Rozdzielacz Lab31
Rozdzielacz Lab31

leżę sobie w łóżku w nocy i chcę posłuchać muzyki, słuchawki których używam są w kurtce, a nie chce mi się iść po nie. Mam przejściówkę USB-C na jack 3.5 mm, ale znowu jak bateria rozładowana prawie to nie mogę ładować telefonu i słuchać muzyki. Widziałem kiedyś w sklepie rozdzielacz USB-C na jack oraz USB-C więc postanowiłem go kupić.

Rozdzielacz LAB31 kosztuje 18,95 zł według mnie całkiem spoko. Natomiast jego działanie jest już różne. Sprawdzałem go na 2 urządzeniach:

  • Xiaomi 12,
  • Huawei Nova 9 
I na każdym sprawdzałem ładowanie w tym samym czasie ze słuchaniem muzyki, używając ładowarek dodanych do każdego telefonu. 
Przykładowo przy Xiaomi 12 ładowanie było szybkie i słuchawki działały bez najmniejszego problemu.
Natomiast przy Huawei nie pokazywało szybkiego ładowania i słuchawki również działały bez problemów.

Rozdzielacz Lab31od dołu wejście jack 3.5 mm oraz USB-C
Wejście jack oraz USB-C   

Testowałem również działanie mikrofonu na przejściówce. Powiem tak, jest słabo. Dźwięk nagrywa się ale również powstają pewne szumy i to na ładowaniu i bez ładowania, choć mam wrażenie, że podczas ładowania są one mocniejsze. Żeby się upewnić, że nie jest to wina słuchawek posłużyłem się również przejściówką USB-C na jack od Xiaomi i tam nagranie było czyste. Więc podejrzewam, że jest to wina rozdzielacza.
Rozdzielacz Lab31i jego USB-C
Rozdzielacz Lab31na USB-C

Mając słuchawki założone da się usłyszeć lekki szum jak nic nie jest włączone w tym czasie. Mam więc wrażenie, że jest to wina rozdzielacza, może to wina tylko tego egzemplarza. Samo wykonanie jest całkiem dobre, jest on dosyć lekki a kabel jest długości ok 6 cm. Rozdzielacz nie wspiera transferu danych więc aby przegrać coś z telefonu fizycznie na komputer i w drugą stronę należy odpiąć rozdzielacz. 


Informacje o producencie na Rozdzielaczu Lab31
Informacje na Rozdzielaczu Lab31


Reasumując

Rozdzielacz spełnia funkcję pozwala ładować i słuchać muzyki jednocześnie. Nie jestem jednak pewien co do działania mikrofonu za pomocą tego jacka ponieważ na nagraniach był słyszalny szum a jak dzwoniłem raz to po drugiej stronie mówili, że mnie nie słychać więc może pod tym względem rozdzielacz nie działać poprawnie, ale może to tylko mój egzemplarz ponieważ na przejściówce zwykłej działało wszystko bez najmniejszego problemu. 

Jeżeli jest ktoś zainteresowany to tutaj zostawiam link